Followers

8/09/2010

BLACKBERRY BANNED @ DIHARAMKAN ~







blackberry ooo blackberry...lame da ak idamkn phone ni...nth bile nk beli pon xtau la...duet xcukup2 ag..sigh....=(

blom pon duet ak cukup nk beli phone ni, tibe2 dgr lak pasal cite blackberry di banned @ diharamkan kat negara2 arab cam UAE...katenye phone ni mengancam keselamatan negara mereka atas alasan peralatan blackberry ni berfungsi di luar undang2 dan bole disalahgunakan oleh pihak tertentu...

cube bayangkan if btol2 blackberry ni d banned..xke saket sape2 yg gune phone ni..da beli mahal2 tibe2 xleh gune..sape nk bayar balik duet dorg beli phone 2???kerajaan dorg nk bayar kan ke???hahaha....dalam mmpi pon x agaknye...bukan cket org yg gune blackberry ni..

tp,kite2 yg kat malaysia ni toksah riso2...negara kite InsyaAllah,xd la nk ban bagai...lau x caye tgk sini dan jugak sini....so,kesimpulannye, xd masalah la lau ak nk beli blackberry pasnih...hahaha...SAYANG MALAYSIA....weee~

7 comments:

Uruchimaru @ kf said...

setia dgn SE

shakira..=) said...

wat mase ni cik shakira pon setia ngn SE..both phone pon SE...tgu mase je nk tukar ke BB...=)

oranglidi said...

wohhoo.. tadi ada tgk dlam bulitin. mcm sirius je..

shakira..=) said...

2 la psl org lidi..jom kite tgu keputusan kementerian...sok dorg umum la 2...;p

Derus said...

ish..idaman kalbu tu..sama lah kita..tak mampu nak beli lagi..hehe..:)

shakira..=) said...

xp derus...jom kmpul duit dr skng...;)

Anonymous said...

m'sia skrg tgh pikir nk banned blackberry. uh oh...