Followers

3/19/2011

aku da beranak 10



pagi td panggil makcik urut...

urut 1 badan + kaki...

sakit, lenguh, sengal2 sume da bercampur2 da...

sume ni gara2 final projek...

duk bertapa dlm lab...

sekali pandang sebijik cam buruh kasar...

urut ngan makcik ni mmg best...

die dari acheh...

tapi SAKIT gile lagi2 lau urat da bersimpul2...haha

bak kate makcik 2 td...

' urat badan ngn kaki kamu ni da gaye orang beranak 10 je'

plus mkcik ni siap nyanyi lagu utk aku...

" badan mu yang kurus tp urat mu banyak yg timbul"...hahaha

xtau la ape gaye yg aku xbuat td...

menjerit2 pon ade..menangis sx..hahaha

tp skng feel much better...

ringan cket da rase nye...



sape nk mengurut, leh la dtg kat makcik ni eh..kompem ok pnye~




5 comments:

cacing said...

mak ai... biar bonar ekau.. mama cacing yang beranak sepuluh pun takde bnyk urat bersimpul2.... ni kat lab keje buat banggunan eh? hehehhe

EZAN IDMA said...

hahah. makcik tu dok mane

Hafiez said...

Dah 10.. Yg ke-11 bile lh sha.. Ha..ha..

Hafiez said...

Dah 10.. Yg ke-11 bile lg sha.. Ha..ha..

shakira..=) said...

cacing : btol la ni..mane cacing tau mama cacing ade urat simpul ke x..haha..ni lab highway la..tau dak???utm gak kn???

ezan : mkcik 2 duk dekat umah sy je..btw,sory eh, xdpt jmpe..balik umah pon da xbape sihat..jln pon da xbtol...next time eh bile i da abes stdy...sebulan lebih je lagi..=)

hfiez : yg ke 11 tunggu pas aku kawen nt la..hahaaha