Followers

5/17/2011

Malam Pra Graduan ~ MPG FKA




seperti biasa, hapdet kali ni pon da agak terlambat....

err...mmg terlambat cz da lapuk kot..haha

mane x nye, ni cite dinner a.k.a malam pra graduan fakulti kejuruteraan awam UTM...

tp aku da abes study da pon...tinggal nk konvo je bulan 9 neh..

xpe2..janji aku hapdet...

kan3...lalalala~

dinner kali ni wajib la kot utk final year student fakulti aku...

buat kat PERSADA convention center, JB...

menu mlm 2 mcm biasa la, chinese food...

dan time dinner ni, 38 org student termasuk aku dapat anugerah mahasiswa cemerlang...

tp aku pon xtau tang mane aku cemerlang...haks~

org da bagi, terima jela kn...

layan pic jom~





antara menu mlm 2








timbalan naib canselor akademik dan pengajian antarabangsa UTM











































x sampai seminggu tinggalkan UTM....i miss them damn much !!!!!



8 comments:

eikieyn said...

tetibe rindu time prom nite mase stadi dulu2...

Unknown said...

wahh maroon gitewww. ade bunge lak tu. kak konvo bulan 9? cepatnye :)

hyazz said...

taniah sha dapat anugerah.. taniah gak dapat habis kan study dgn jaya nyer..yer..

shamyheart said...

Tahniah..

Cantik gambar dan baju2.. dewan apa ni? hotel ke? Grand.

Cik Sha said...

eikieyn : 2 la...sy yg baru seminggu duk umh pon da rase rindu da

Cik Sha said...

ezan : nk pnjam ke??haha...eh, kire lmbat la 2 bulan 9...slalu bulan 8 kot..ni sbb cuti sem lame sgt yg jadi bulan 9

Cik Sha said...

hyazz : thnx ya...alhamdulillah, lepas 6 tahun struggle nk abes kan diploma dan degree akhirnye habis gk

Cik Sha said...

sha : time kaseh...ni kat Persada Convention Centre, JB...huhu...baju2 ni baru je budak2 kelas sy dan kawan sy...if tgk budak2 lain mmg juling biji mate...seksi2..lari tema