Followers

6/20/2011

eh awak, sebenarnya kita suka awak la



aduhai, sejak dua tiga empat lima enam tujoh sampai seploh menjak ni, aku rase la kan, aku ni macam da kena 'penyakit hati' yang tak berapa nak betul la...

serabut...serabut...

kalau dulu rase macam da jauh je dari 'die'...sekarang ni kenapa hati macam nak 'die' je...

ok, aku mengaku dulu aku penah la TERsuke 'die' kejap...tapi kejap je bai...hahaha

tapi die tak tau kot aku TERsuke 'die' tu...ade orang tau ke aku penah TERsuke 'die'???

oh ye, kawan2 yg rapat ngan aku tau la kot pasal 'die' tu...terutamanye kak as & kak ct..=)

nape ye aku tibe2 bole TERjauh dari 'die'???

damn!!!!serabut lagi...

oh, what should i do rite now???

mau confess kat 'die' bole??? walaupun aku tau 'die' tak kan bace blog aku... dan juge fb aku sbb 'die' takde dalam fb aku...=(

EH AWAK, SEBENARNYE KITE SUKE AWAK LA...

omaigod...blushing2


gedik la kao shakira!!!!




8 comments:

Syazwan said...

confess la..nanti melepas.
heheh..
eh-eh..terkomen..

shakira..=) said...

confess dalam ni bole la...haha
malu tapi mau...opss...TERcakap..=)

Anonymous said...

Spekah?hehe..
Nti insyaallah kalo xde pape jumpe kt umah mar ae..
Ley story mory ko ske spe kt kami..
Kte borak sampai mak mar halau kte blk ae..;p
Sha..rindu kamu cm org gilak gak!!

shakira..=) said...

ape kes ko anon ni..haha...aaa...tamo2..malu i..haks~

rindu ko lagik cam org gilak kuasa ribu2 lemon..=)

Nobita Sensei said...

amboi, kemain...

shakira..=) said...

Nobita sensei : alo...kasi can la..dalam blog je pon..haha

mardhia yusof said...

wowwwww..

alahai..bgtau je laa..
karang ade yg angau doploh pat jam. ;p

shakira..=) said...

alahai mar..cane nak gtau..ko tlg gtau leh??hahaha