Followers

1/01/2012

2012~

tinggal beberapa minit je lagi utk hari pertama tahun 2012 nk pergi tinggalkan kite..

aku start hapdet balik utk tahun ni...

tu pon lau aku ade mase la ek..

semua org mesti ada azam baru di tahun yang baru ni kan...

aku?

mesti la ade kan..

tp bezanya azam aku utk 2012 aku da plan dari tahun 2002..

which mean sepuluh tahun yang lepas...hahaha

ape eh agak2 nye?

malu nk gtau..hehe

kawen?

kerja?

yes!! dua2 tu la azam aku yg aku plan 10 tahun yg lepas..

kerja..alhamdulillah, nak masuk 6 bulan da..

tapi, azam aku yg satu lagi tu rasenye x akan tercapai kot...=(

cane aku nak kawen? calon pon takde...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~





p/s...calon dalam hati ade la..tp cane nk bg tau die?lau die tau tibe die xnak, cane lak tu? mau kecewa 10 tahun lagi...huk3...~sy suke awak~

3 comments:

EZAN IDMA said...

Cepat la cari jodoh kak! nk mkn nsi minyak

Hafiez said...

Ada calon terus terang je sha.. :-). Jdi mcm aku, teruna sampai tua susah.. ha..ha..

shakira..=) said...

ezan : jodoh xde..kena tunggu lame lagi la eh...

hafiz : xde calon da hafiz..xpe, aku tunggu jela sape2 je..hahaha