Followers

2/13/2012

bukan tunggul ~



hari ni aku mmg hangin satu badan...

da la kena bangun pagi2...

menghadap jam lagi...

maybe org lain pon kena bangun awal2 pagi & hadap jam hari2 kn..

tp aku x!!!

aku bole bangun lambat, jalan kaki je sbb umah aku belakang ofis je...

tapi...

disebabkan ade appointment dgn pihak authority D***, aku kena bangun awal, hadap jam...

yg buat aku menyirap, appointment pukul 9.30am, sampai pukul 11am, batang hidung org yg beria suruh aku dtg jumpe die tu pon xnampak...

da la ko xnak bagi aku phone no ko...

lepas tu ko buat aku tertunggu2...call aku pon tidak!!!

aku BUKAN TUNGGUL kayu la nak tunggu ko je...

ingat aku xde keje lain ke?

sebab org2 mcm ko la org lain duk pikir org yg kerja gomen ni kaki mengular, xbuat keje sume...

ni kali kedua aku terkena, kali ke 3 mmg aku sembur je nt...


p/s--> bekerja la dgn ikhlas, jgn mengular, jgn curi tulang...ikhlaskan diri bile bekerja kalau nak gaji yg diterima tu berkat!!!



No comments: