Followers

2/23/2012

carlo rino itu milik dia ~

entri ni d post sbb kena tag ngn opismet aku yg gojes+cun kat sini~

name pendek Cik Er... name xbape nak panjang Cik Ernie...n name panjang malas aku nak taip kat sini...

sape nak ngorat kenal die leh pegi klik sini ye~

berbalik pd entri yg kne tag tu, dlm tu Cik Er cite pasal beg...

org pompuan xleh nak dipisahkan dgn handbag/tas tangan @ pape jela yg seangkatan dgnnye...

aku pon same...

tgk ramai pakai beg mahal2, lawa2 teringin nk sambar satu...

tp ade lak sifat kedekut nak belanja diri sendiri...

di ulang, kedekut pada diri sendiri ok...

si adik kate, da keje sbg engineer, jgn la kedekut sgt..kalo da suke beli jela...=)

sebenarnye, aku kecewa...

beg yg aku suke, ade org tu dapat dlm hantaran die...

suweeeet kn~

i jeles ngn u mus a.k.a si kazen yg nk kawen bulan 6 ni...=(


mushi, nak pinjam beg tu seploh minit bole?


pic dicurik dari fb si kazen, ashik...mintak izin ye ashik~haha


No comments: