Followers

4/26/2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013



okay, rasanya semua orang tau kot yg hari ni da start PBAKL 2013...

bertempat di PWTC..

memandangkan hari ni hari Jumaat, which mean rehat dari pukul 12.15tgh hari - 2.45 pm...

maka, aku gagahkan diri pergi meredah lautan manusia ke sana...

bertemankan cik masya, rakan seangkatan dari zaman universiti sampai ke skng...

sampai2 je terus menuju ke Booth HA21 - HA23 iaitu Booth Jemari Seni...

haruslah pergi sana sebab nak dapatkan buku Anthem, karya HLOVATE yg mula dijual hari ni...

sapa2 yg beli kat sini dapat 20% off...

dan aku juga beli buku Hlovatinta macam yg aku pernah post sebelum ni...

dan juga buku2 lain yg da hilang tu..hahaha

bila sebut ada karya HLOVATE yg baru, mmg panas la booth tu...

susun je buku Anthem tu, kejap je da habis...

yg beratur nak bayar punya la ramai... berbaris sampai keluar dewan Tun Hussein Onn tu...

pape pon aku happy sgt da dapat buku ni...balik rumah da boleh start baca... :)


semua org beratur nak bayar...

yg mana satu saya?

spotted!!! banyaknye buku...erk!!
Anthem & Hlovatinta by HLOVATE


2 comments:

Siti Noridah Ayob said...

i sgt jeles.. :( u dpat g. :( jauh nye lah nk P.. :( tkpe on 4 Mei..try to go.. :) miss u dear..

Cik Sha said...

gud luck ye dot..harap sabar dan tabah meredah lautan manusia nanti...